Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Review blogger : Freak Facts
Selasa, 24 Januari 2012 @ 10:26 PTG | 0 Nota cinta comel disini [s]


Selamat Tahun Baru Cina :)
Mintak maaf lah sebab lambat nak mengucapkan CNY ni, cuti ni agak busy dengan kenduri kendara nih (itu untuk tajuk lain entry okeyh) Tadi sedang busy menjengah-jengah blog, tetiba terlihat satu blog yang memang saya follow dan dia juga salah seorang jiran kelas ketika belajar di SM Teknik Setapak dulu.



Blog beliau bukan mengisahkan tentang hal-hal peribadi, tetapi mengenai fakta-fakta yang kadangkala kita tak sedari atau kita sedari tapi tak mahu menyedarinya. Aku juga kadangkala tersedar dengan diri aku sendiri, kiranya boleh motivated la dengan penulisan beliau nih..

Ini antara entri terbaru beliau Harris Fitri (buat masa ni lah), aku nak jadi macam dia? huuu, takde ayat motivation yang bole di fikirkan..Kang aku pulak yang jenuh nak fikir ape perlu aku tulis nih, lain la kalau tulis pasal diri sendiri.. Tak perlu nak tipu-tipu, tulis je ape yang berlaku. Tapi bertapis la jugak, bukan semua patut dikongsi bukan?

So, ape yang ditunggu lagi.. Jom sama-sama terjah blog Harris Fitri 

p/s : macam nak tukar lagu kat blog..



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post